نخستین جلسه کاری سیامک قابلی، سرپرست ادارهکل دامپزشکی استان آذربایجانغربی، با رؤسای ادارات ستادی معاونت سلامت، در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان در این نشست که امروز 2 تیر 1405انجام شد ، مهمترین موضوعات حوزه سلامت دام و امنیت غذایی استان مورد بررسی قرار گرفت. از جمله محورهای مطرحشده در جلسه، نظارتهای بهداشتی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا بود که با توجه به افزایش ذبح دام و ضرورت صیانت از سلامت عمومی، بر آمادگی کامل نیروهای نظارتی، هماهنگی بین واحدهای مرتبط و اجرای دقیق دستورالعملهای بهداشتی تأکید شد.
نخستین جلسه کاری سیامک قابلی، سرپرست ادارهکل دامپزشکی استان آذربایجانغربی، با رؤسای ادارات ستادی معاونت سلامت، در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان در این نشست که امروز 2 تیر 1405انجام شد ، مهمترین موضوعات حوزه سلامت دام و امنیت غذایی استان مورد بررسی قرار گرفت. از جمله محورهای مطرحشده در جلسه، نظارتهای بهداشتی ویژه ایام تاسوعا و عاشورا بود که با توجه به افزایش ذبح دام و ضرورت صیانت از سلامت عمومی، بر آمادگی کامل نیروهای نظارتی، هماهنگی بین واحدهای مرتبط و اجرای دقیق دستورالعملهای بهداشتی تأکید شد.
همچنین در ادامه جلسه، آخرین وضعیت بیماری تب برفکی در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این بخش، گزارشهایی درباره تعداد کانونهای بیماری، درصد پوشش واکسیناسیون واحدهای دامی و چالشهای موجود در روند کنترل و پیشگیری ارائه شد و راهکارهای لازم برای ارتقای سطح پوشش واکسیناسیون و کاهش مخاطرات ناشی از این بیماری بررسی گردید.
سرپرست ادارهکل دامپزشکی آذربایجانغربی در این جلسه، با تأکید بر اهمیت نظارت مستمر، سرعت عمل در تصمیمگیری و تعامل مؤثر میان واحدهای ستادی و اجرایی، خواستار برنامهریزی منسجم برای مدیریت مطلوب شرایط موجود و تقویت اقدامات پیشگیرانه در سطح استان شد.
نظر دهید