برگزاری مراسم زیارت عاشورا در اداره کل دامپزشکی استان
مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور مسئولان و کارکنان اداره کل دامپزشکی استان در نمازخانه این اداره برگزار شد.
برگزاری مراسم زیارت عاشورا در اداره کل دامپزشکی استان
مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور مسئولان و کارکنان اداره کل دامپزشکی استان در نمازخانه این اداره برگزار شد. در این مراسم که با حضور حاج آقا ولیزاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی، برگزار گردید، همکاران اداره کل نیز حضور داشتند. ایشان با اشاره به وقایع کربلا، قیام امام حسین (ع) را حرکتی الهی در جهت احیای ارزشهای دینی و انسانی دانستند و بر ضرورت درسآموزی از مکتب آن حضرت تأکید کردند. حاج آقا ولیزاده، عاشورا را نماد مبارزه با ظلم، ایستادگی در برابر ستم و دفاع از حق برشمردند و از حاضران خواستند تا با الگوگیری از سیره امام حسین (ع)، در زندگی فردی و اجتماعی خود، پاسدار ارزشهای متعالی اسلام باشند. در پایان مراسم، شرکتکنندگان با صبحانه نذری که بانی آن دکتر حقیقی بود، پذیرایی شدند
.۱۴۰۵/۰۴/۰۲ روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی
نظر دهید