میز ارتباطات مردمی دامپزشکی در رزمگاه شبانه ارومیه برگزار شد
در راستای خدمات رسانی مستقیم به بهره برداران خدمات دامپزشکی و فعالان این حوزه، امروز یکشنبه، اول تیر ماه ۱۴۰۵، «میز ارتباطات مردمی» اداره کل دامپزشکی با رویکردی متفاوت در محل رزمگاه شبانه ارومیه برگزار گردید
میز ارتباطات مردمی دامپزشکی در رزمگاه شبانه ارومیه برگزار شد
ارومیه – ۱ تیر ۱۴۰۵
در راستای خدمات رسانی مستقیم به بهره برداران خدمات دامپزشکی و فعالان این حوزه، امروز یکشنبه، اول تیر ماه ۱۴۰۵، «میز ارتباطات مردمی» اداره کل دامپزشکی با رویکردی متفاوت در محل رزمگاه شبانه ارومیه برگزار گردید. این حضور که با هدف شنیدن مستقیم دغدغهها، مشکلات و پیشنهادات ، دامداران، ،مردم و سایر ذینفعان حوزه سلامت حیوانات برگزار شد، با حضور پررنگ مسئولان ارشد و روسای ادارات ستادی صورت گرفت. در این مراسم سیامک قابلی، مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، در کنار معاونان و روسای ادارات ستادی حضور داشتند. حضور این سطح از مدیریت در فضای باز و در تماس مستقیم با مردم، نشاندهنده اهمیت ویژه برای حل مسائل میدانی و کاهش بروکراسی اداری است. قابلی در گفتگو با فعالان حاضر، ضمن قدردانی از مشارکت مردمی، تأکید کردند که این میز ارتباطات صرفاً یک نشست تشریفاتی نیست، بلکه تمامی موارد مطرح شده و ثبت شده توسط کارشناسان، مستقیماً در دستور کار قرار خواهد گرفت. وی خاطرنشان کرد که نتایج حاصل از این گفتگوها، مبنای تصمیمگیریهای اجرایی و اصلاح سیاستهای خدماتی در سطح استان خواهد بود. این رویداد با استقبال گستردهای از سوی شهروندان و فعالان حوزه دامپزشکی روبرو شد و گامی مثبت در جهت شفافیت و ارتقای سطح رضایتمندی عمومی از خدمات دامپزشکی قلمداد می گردید. روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی
نظر دهید